20 Haziran 2009 Cumartesi

Seimone Augustus

WNBA'yi fazla takip etmem ama geçen yaz Seimone Augustus transferi sonra biraz ilgim arttı, bu sene de yaz vakti eve tıkılıp kalınca, geceleri NBA TV'nin verdiği maçları izler oldum. Augustus'un takımı olan Minnesota Lynx'in sezondaki ilk 2 maçı da verildi televizyondan, ikisini de izleyebildim ve çok çok iyi bir basketbol izledim Augustus önderliğinde. Sezona da 4-1 ile konferansın ilk sırasına yerleşerek başladılar, ki Minnesota vasat bir takımdır, şampiyonluk iddiası pek olmaz. Seimone Augustus, 24 sayı ortalamayla oynuyordu ve MVP yarışında ilk hafta en önde gözüküyordü. Maalesef, geçtiğimiz gece oynanan maçta yan çarpraz bağları koptu ve sezonu kapattı. Minnesota Lynx, muhtemelen play-off yapamayacak. Daha da kötüsü, sakatlık yaklaşık 5 aylık bir tedavi süreci gerektiriyor. Yani, Kasım-Aralık civarı düzelecek; devre arasına kadar da formunu ancak bulacak. Galatasaray'ı da zor günler bekliyor, aynı Minnesota gibi. Geçmiş olsun WNBA'in Kobe'si...

1 yorum:

HotSauce21 dedi ki...

simeone agustus'un sakatlığına çok üzüldüm.özellikle bayan sporcuların başına gelen ama son dönemde sıklıkla artan bu sakatlık umarım kariyerini 6 aydan fazla etkilemez.topun eline yakıştığı az topçu vardır,izlediğim tek bayan profesyonel ise agustus kesinlikle.

bu arada küçük bi düzeltme olsun; yan çapraz diye bişey yok.ön ve arka çapraz bağlar vardır.iç-dış yan bağlar daha farklıdır.çapraz bağlar vücutta kendini yenilemeyen tek bağ olduğundan sporcular için ameliyat kaçınılmazdır o yüzden tedavi süreciyle birlikte 6 ayı bulur.nerden mi biliom;bende oldum bu karı hastalığından...